اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا ، متن دلتنگی ، پیامک مناسبتی ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین ، دوبیتی قشنگ ، دوستت دارم

اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا ، متن دلتنگی ، پیامک مناسبتی ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین ، دوبیتی قشنگ ، دوستت دارم

اس ام اس خنده دار دخترانه 92

بابام اومده توی اتاقم
میگه دخترم شارژ اینترنتت تموم شده؟
میگم نه !
میگه پس چرا داری درس می خونی؟

اس ام اس خنده دار عروسی 92

دخترا , پسرا هرچقدرم عاشق چاووشی و یگانه باشید
یا حتی عاشق افتخاری و شجریان باشید،
بازم هیچ فرقی نداره
شب عروسیتون باید امشو شوِ شِ لیپک لی لی لونه بذارید
این یه قانونه !

استاتوس بمب خنده 92

هر جا صحبت از « تقلــــــــــب » است
نام درخشان « دانشجوی ایرانــــــــــی» می درخشد !

استاتوس خنده داره خرداد 92

شوخی پسرا
ﺍﻭﻟﯽ :من ترمز ماشینشو میبرم یه کم دورِ هم بخندیم
ﺩﻭﻣﯽ: ﺣَـﻠــــﻪ ﺩﺍﺩﺍ

ﺷﻮﺧﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍ:
ﺍﻭﻟﯽ: ﻣﻦ ﻣﺪﺍﺩﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﺪﺍﺭﻡ ﺗﻮ ﻧﮕﻮ ﺩﺳﺖ ﻣﻨﻪ
ﺩﻭﻣﯽ : ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ
عجب هیجــــــــانی
ﺑﺎﺷﻪ ﻋﺰﯾـــﺰززﻡ

اس ام اس غمگین اردیبهشت 92

نگران اشکهایم نباش از لبخندم بترس ک معنایش اشکهای فردای توست

اس ام اس غمگین سیگار 92

دوباره من
دوباره شب
دوباره تنهایی
وسیگاری که سروته روشنش کردم!
میبینی؟
آخرین رفیقم را به اشتباه سوزاندم!

اس ام اس غمگین 92

دلم راهنگامی غم میگیردکه نگاهم ب دستان گره خورده ی دوآدم خیره میماند

اس ام اس غمگین خرداد 92

افسوس ک دنیاهمیشه بروفق مرادکسانی بوده ک شکستن دل سرگرمی آنهاست

اس ام اس عاشقانه خرداد ماه 92

تو درکدام ثانیه می آیی...
بگوساعتهارا...
در همان لحظه نگاه دارم...
میخواهم...
سیرتماشایت کنم...
و باز هم ۳نقطه های بی پایانِ من...

خاطرات خنده دار اردیبهشت 92

دختره زنگ زده
برداشتم میگم الو!
قطع کرد
اس داد گفت :
به قرآن اشتباه گرفتم!
گفتم :اوکی پیش میاد دیگه :|
جواب داد :
خواهش میکنم مزاحم نشو اشتباهی شد دیگه تمومش کن لطفا ، من دوست پسر دارم
5 دقیقه بعد اس داد :شمارمو پاک کن لطفا :|
:|

اس ام اس جدید تبریک سالگرد ازدواج خرداد ۹۲

به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم
تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم
اولین سالگرد ازدواج مان را به تو تبریک میگویم

پیامک تبریک سالگرد ازدواج اردیبهشت 92

در خالصانه ترین گوشه قلبم آنجا که خبری از تاریکی نیست یاد شما میدرخشد
سالروز پیوندمان را تبریک میگویم …

استاتوس تبریک سالگرد ازدواج 92

حقارت واژه ها را وقتی دیدم که نتونستن مهربونیت رو توصیف کنند
به اندازه تمام خوبی های دنیا دوستت دارم .
سالگرد ازدواجون مبارک …

اس ام اس های تبریک سالگرد ازدواج 92

همسر عزیزم

تو بهترین بهانه برای زندگی من هستی
آرزومندم سایه‌ات همیشه برسرم گسترده باشد
سالگرد ازدواجمان مبارک …

جمله های فاز بالا سیگار 92

فقط دلم میخواست تو دوستم داشته باشی حتی به اندازه ی کشیدن یک نخ سیگار !