اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا ، متن دلتنگی ، پیامک مناسبتی ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین ، دوبیتی قشنگ ، دوستت دارم

اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا ، متن دلتنگی ، پیامک مناسبتی ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین ، دوبیتی قشنگ ، دوستت دارم

اعترافه عاشقانه

خــدایا ؟
کــمــی بــیـا جــلــوتــــر . .
مــی خــواهـــم در گوشــت چــیــزی بــگــویم . . . !
ایـن یـک اعــتـراف اســت . . .
مــن ..
بــی او ..
دوام نــمی آورم

.

.

.

روی تخته سنگی نوشته شده بود:

اگر جوانی عاشق شد چه کند؟…
من هم زیر آن نوشتم:
باید
صبر کند…
برای بار دوم که از آنجا گذر کردم
زیر نوشته ی من کسی نوشته بود:
اگر صبر نداشته باشد
چه کند؟…
من هم با بی حوصلگی نوشتم:
…..بمیرد بهتراست
برای بار سوم که از آنجا عبور می کردم.
انتظار داشتم زیر نوشته من نوشته ای باشد.
اما………….
زیر تخته
سنگ جوانی را مرده یافتم…..!

.

.

.

افسانه ها را رها کن
دوری و دوستی کدام است؟
اگر نباشی دیگری جایت را میگیرد!!!
به همین سادگی…

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد