اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا ، متن دلتنگی ، پیامک مناسبتی ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین ، دوبیتی قشنگ ، دوستت دارم

اس ام اس و جوک

اس ام اس عاشقانه ، جملات زیبا ، متن دلتنگی ، پیامک مناسبتی ، شعر جدید ، جمله های ناب ، اسمس غمگین ، دوبیتی قشنگ ، دوستت دارم

اس ام اس فاز سنگین خرداد 92

لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم !
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم !
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه .

نظرات 1 + ارسال نظر
mehdi شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.9jok9.mihanblog.com

سلام بر شما دوست عزیز وگرامی

حال شما خوبه

تبریک میگم بخاطره وبلاگ فوق العاده ای که دارید به خصوص این مطلبتون

منو با نام جک و لطیفه و اس ام اس لینک کن بعد بگو با چه نامی لینکت کنم

منتظرتمااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد